آسودگی خاطر و رضایت مندی شما مشتریان گرامی همواره از الویتهای مهراپت می باشد و مهراپت در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
شرایط استفاده از ضمانت بازگشت 7 روزه
1- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال ظاهری داشته باشد: اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به مهراپت اطلاع داده شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بستهبندی خود به مهراپت بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بستهبندی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. این سرویس اشکالهای ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
2- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد: وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش مهراپت از طریق تلفن اطلاع داده شود. اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا طرح یا تاریخ انقضا، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پارهای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات اصلی طرح درج شده در وبسایت است.
3- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی پس از دریافت کالا حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد، مشمول ضمانت بازگشت 7 روزه نمی باشد. اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشهای مهراپت شماره تلفن 09026000188 اطلاع داده شود.
کالا را چطور ارسال کنید؟ لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناس پشتیبانی خدمات پس از فروش 09026000188 تماس بگیرید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش مهراپت جداً، خودداری کنید. برای ارسال، باید کالا در کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بستهبندی خود به خوبی بستهبندی و ارسال شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بستهبندی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را روی یک قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
نحوه ارسال کالا به چه شکل است؟ بعد از هماهنگ کردن با پشتیبانی مهراپت، پیک به درب منزل شما خواهد آمد و هزینه ارسال برعهده مهراپت است.
چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟
شما می توانید با تماس با شماره های پشتیبانی، روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری نمایید.
هزینه ارسال در مهراپت چگونه محاسبه می شود؟
هزینه ارسال به صورت پس کرایه و بر عهده خریدار محترم می باشد که میبایست در زمان تحویل سفارش، به مامور پیک پرداخت شود.
امکان پرداخت درب محل وجود دارد؟
در حال حاضر امکان پرداحت درب محل وجود ندارد.
روش های ارسال سفارش ؟
تمامی سفارشات به وسیله سرویس شرکت های اسنپ، تپسی یا الوپیک و متناسب با حجم سفارش ارسال می شود. شایان ذکر است هزینه سفارش در هر سه سرویس یکسان و به صورت پس کرایه خواهد بود.
آیا امکان ثبت سفارش در شهرهای دیگر غیر از تهران وجود دارد؟
بله. در حال حاضر سفارشات در شهرهای تهران و کرج پذیرفته می شوند. تلاش می کنیم محصولات مهراپت را در آینده نزدیک به سایر نقاط کشور نیز ارسال نماییم.
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.