۰
پت شاپ اینترنتی مهراپت

رویه بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی شما مشتریان گرامی همواره از الویت‏‌های مهراپت می باشد و مهراپت در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

شرایط استفاده از ضمانت بازگشت 7 روزه

1- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال ظاهری داشته باشد:
اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به مهراپت اطلاع داده شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بسته‌بندی خود به مهراپت بازگردانده شود.
برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بسته‌بندی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
این سرویس اشکال‏‏‌های ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

2- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد:
وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش مهراپت از طریق تلفن اطلاع داده شود.
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا طرح یا تاریخ انقضا، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات اصلی طرح درج شده در وب‌سایت است.

3- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی پس از دریافت کالا 
حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد، مشمول ضمانت بازگشت 7 روزه نمی باشد.
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش‌های مهراپت شماره تلفن 09026000188 اطلاع داده شود. 

کالا را چطور ارسال کنید؟
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناس پشتیبانی خدمات پس از فروش 09026000188 تماس بگیرید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش مهراپت جداً، خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا در کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بسته‌بندی خود به ‏خوبی بسته‌بندی و ارسال شود.
برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بسته‌بندی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را روی یک قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

نحوه ارسال کالا به چه شکل است؟
بعد از هماهنگ کردن با پشتیبانی مهراپت، پیک به درب منزل شما خواهد آمد و هزینه ارسال برعهده مهراپت است.

پرسش های متداول

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش